מאמרים

השילוב בין עולם המדיה לעולם העסקים

השילוב בין עולם המדיה לעולם העסקים

עולם המדיה הוא עולם חדש יחסית, אשר זוכה מזה כמה עשרות שנים לתנופה אדירה בעקבות הפיתוחים הטכנולוגיים המדהימים להם אנו עדים מדי שנה. במקביל לחלחולו של עולם המדיה לכל תחום כמעט בחיי היום יום שלנו, ניתן להצביע על חדירתו גם לעולם העסקים המפותח והמתקדם של המאה העשרים ואחת.

כיום, מנהל עסק ממוצע, חייב לעשות שימוש שוטף ונבון בכל מגוון האמצעים העומדים לרשותו, בכללם גם אמצעים דיגיטאליים מתקדמים. בתחום מנהל העסקים, יותר מאשר בכל תחום אחר כמעט, חייב המנהל להיות עם האצבע על הדופק, ולוודא כי הוא נמנה בשורה הראשונה של המשתמשים הנבונים בעולם המדיה והאינטרנט השולטים כיום בעולם.

חשיבותו של עולם האינטרנט והמדיה למנהלי העסקים רבה כל כך, עד כי ניתן למצוא כיום קורסים רבים בפקולטות למנהל עסקים אשר עוסקים ישירות בקשר החזק שבין עולם המדיה לעולם הניהול, ובדרכים לנצל באופן נבון את העולם הדיגיטאלי של העידן החדש לצורך ניהול וקידום העסק.

על מנת להבין את חשיבותו העצומה של עולם האינטרנט והמדיה הדיגיטאלית לעולם מנהל העסקים, ניקח כדוגמה מנהל עסק ממוצע בישראל.

המשך מאמר