מאמרים

השילוב בין עולם המדיה לעולם העסקים - חלק II

על מנת לשמור על קשר רציף ושוטף עם מאות ואלפי הגורמים עמם בא העסק במגע (לקוחות, ספקים, שותפי פוטנציאליים וכד') חייב מנהל העסק לעשות שימוש שוטף במגוון תוכנות דיגיטאליות אשר מיועדות למטרות אלו בדיוק (התוכנות המוכרות דוגמת "Excel" ו"Outlook" הן רק קצה הקרחון...). לדוגמה, עבור עסק אשר עובד מול גורמים בחו"ל, השימוש בתוכנות מדיה ותקשורת דוגמת "סקייפ" מאפשרות למנהל העסק לשמור על קשר רציף מול אותם גורמים, ובכך לשמור על רמת שליטה גבוהה יחסית בכל הנעשה בעסק.

בנוסף, ההתמצאות והפעילות בתחום השיווק, המהווה מרכיב אינטגראלי ובלתי נפרד מפעילותו של כל עסק ועסק, נעשית כיום רובה ככולה באמצעות האינטרנט והמדיה הדיגיטאלית. מנהל העסק יכול לשווק את העסק שלו לכל העולם בלי לזוז אפילו מהכיסא שלו, באמצעות המחשב כמובן.

השימוש הנעשה על ידי מנהלי העסקים בימינו בעולם המדיה והאינטרנט הוא אם כן נרחב, וחיוני ביותר. שליטה נאותה בעולם זה מקנה למנהל העסק יתרון תחרותי של ממש, ולכן סיכוי גבוה יותר להביא את העסק שלו לידי שגשוג.

חזרה לחלק ראשון